2 Mart 2015 Pazartesi

bebenin ben bebe deelim tripleri =)

Bizim velet bi süre önce yediği şeyleri yemeyi bıraktı ,yediklerini de kafasına göre ve istediği saatlerde ıh , mıh yaparak gösterip, istiyo .. ben önden bi gerildim; ulan aceba eksik beslenmeden bu çucuk robert’e burslu giremicek mi diye bi titremeler geldi sağdan soldan ama sonra salladım ..baktım hagaten bi şekilde bişiler yiyo sadece benim istediklerimi yemiyo .. bi de aksi .. sanki 0 dan kurduğu dünya devi ithalat- ihracat şirketini batırmışık gibi bi tavırlar …
 nağadar erken başladı lan bu reddetmeler ? hemen 500 tane kitap edindim elbette, fekat hepsi sadece durumu açıklıyo, çözüm yok safkslkdglsg..ben bekliyorum mesela yerde sırt üstü inatla altını açtırmayan bebeyi önce sopayla bi dürtün, çok öfkeli deelse ellerini ayaklarını bi yere bağlayıp ordan yürüyün..şüpesiz tertemiz ama katıksız bir piskopat çıkarabilirsiniz gibi gerçekçi öneriler vardır diye… ama yok..her zamanki gibi yaşayıp göreceğiz. ..
hem belki o normaldir, biz bu ara sabırsız falanızdır diye alis in wonderland kafasına giriyorum bazan tepemde peter panlar uçuşuyor .. sonuçta bu yeni bişey. güle güle bebe altar, hoşgeldin çılgın velet grin emoticon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder